Men något, vad som helst?!

Magen gör ont och det känns tungt i bröstet. Ärligt talat tycker jag det är en extremt oehaglig känsla att känna att man inte gör något värt! Men lägenheten är ovanligt städad och diskhögen nästan obefintlig. Jag tänkte baka kanelbullar, men gav upp efter att ha insett att jag varken har kanel, mjölk eller jäst. Kanske blir det till att göra några chokladbollar som vanligt. Som vanligt, den där ordkombinatonen ger mig nästan rysningar förresten. En sak är då i alla fall säker, en minut till av slösurfande nu och jag får ett nervsammanbrott. Jag tycker inte ens om att sitta framför datorn!


Kommentarer
Postat av: Mariuskristiane

Good web with cool info. Thanks.

2011-10-26 @ 15:03:58
URL: http://mariuskristiane.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0