Men lär er skriva, hur svårt kan det va?

Något jag har väldigt svårt för är när folk inte kan skriva ordentligt. Är verkligen allergisk mot konstiga meningar, brist på punkter och annat som bara kan klassas som språkmisshandel ... Och nu har jag råkats stöta på en som tar alla pris i konstig meningsuppbyggnad! Förstår mig verkligen inte på människan, någonstans tror jag det finns ett budskap i texten och det gör att jag svarar på mejlen ändå, men jag förstår verkligen ingenting! Dock så har jag ett starkt behov av att förstå folk, så det vore väl fan om jag inte ska lyckas reda ut vad den här personen vill ha sagt :-P


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hurra för alla språkpoliser, särskrivningar och språkmisshandel ska bestraffas..........

2010-10-12 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0