Jag vill ju FRAMÅT!

Har haft en lektion hittils i veckan ... EN LEKTION! Det känns verkligen som att jag missat något, som att något fallit bort i mitt schema. Visserligen är det mycket egenstudier som gäller, men ändå, detta är ju nästan ... Slappt?!

Visserligen känns det ganska skönt på ett sätt, den rätta motivationen har verkligen inte alls infunnit sig och idag när jag cyklade hem från skolan funderade jag till och med på om jag verkligen SKA studera. Visst, jag har inte så mycket till val, men jag önskar ändå att jag slapp dessa tre år av studier och kunde gå direkt ut i arbetslivet! Just nu känns det mer som att jag står och stampar på samma ställe istället för att komma framåt. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, men så länge jag är student är det bara att glömma.

 

Nåja, jag har garderober som ska städas och en mediekulturbok som ska läsas. Vad sitter jag här för?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0