It can only get better

Låg vaken hela den här natten och somnade inte förrän fem på morgonen. Låter som en riktig mardröm va? Det var det inte, tvärtom behövde jag det verkligen! Jag mår bättre än jag gjort på länge om man bortser från förkylningen då som fortfarande inte gett med sig. Ska snart och inhandla en massa vitaminer att kurera mig med i alla fall, och frukt av alla dess slag!

Ja, igår när jag stod inne på Max började jag nämligen hastigt och lustigt, mitt "nya" liv. Det låter jättefånigt och jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag tror verkligen jag skulle ha mer energi (och finare hy, två-tre finnar är två-tre finnar för mycket ... Vart kom de ifrån?!) om jag inte slarvade så med vad jag äter. En kycklingburgare med apelsinjuice blev steg ett mot att återfå energin (vi bortser från det faktum att fruktsalladen var slut och jag "tvingades" ta pommes frites istället), nu ska jag bara försöka fortsätta med nyttigheterna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0