Ibland är det lätt att det blir så

Har man min fantasi är det ibland lätt att inte veta vart man ska ta vägen med allt. Som nu, när jag får känslan av att bara vilja försvinna för att jag inte orkar med alla känslor som snart hotar med att välla över på grund av de där fantasierna. Det hade i varje fall varit bra att på något sätt kunna skingra tankarna istället för att bara sitta hemma och inte göra något. Jag har verkligen försökt hitta något att göra faktiskt, men det går givetvis trögt bara för att jag skulle behöva det så mycket. Alltså jag vill inte ha någon hjärna!

Jag blev påmind om varför jag hade telefonfobi. Varje gång man ringer riskerar man att få höra något man inte vill höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0