I baktagen

Blev på jättegott humör av att baka chokladbollar! Det måste ju förresten vara bland det bästa som finns, att baka chokladbollar alltså. För det första får man dricka kaffe, sedan får man disk (sysselsättning) och sist så får man ju även motion! Ja, i alla fall jag ... Jag slår nämligen alltid på musik när jag bakar och då får jag väldigt svårt att inte dansa omkring samtidigt som jag slänger i ingredienser osv. :-P Nu fick jag lust att fortsätta med att baka gulliga cupcakes, men i så fall måste jag handla först. Provade baka cupcakes en gång för rätt länge sen, men dom blev väldigt tråkiga! Men andra gången gillt heter det väl? ;-) Måste bara kolla hur det ser ut med utrymme i mitt frysfack, vill ju baka bullar också! Nåja, här ska jag i alla fall INTE sitta, surfande gör mig faktiskt helt nedstämd!


(Typ en halväten cupcake, mitt första försök ... Haha! Vet inte ens om den var värdig att kallas cupcake :-P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0