Diska är det bästa jag vet ... Eller?

Jag vill verkligen inte klaga och vara negativ men ... Huvudet värker, jättehögen med disk diskar inte sig själv och jag är TRÖTT. Samtidigt vill jag inte verka lat så jag vill verkligen diska undan den där högen typ NU, frågan är bara var jag ska hitta orken till det. Jag hade också velat komma hem ibland till en glänsande, tom diskbänk eller ett städat hem. Drömmar alltså, jag har inte så stora förhoppningar om att det någonsin kommer ske om jag inte skaffar mig typ städhjälp eller något :-P Ibland känner jag mig verkligen som en misslyckad stackars hemmafru vars enda uppgift i livet är att diska, städa, tvätta och laga mat. Nåja, int e jag bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0