Det tar sig!



Jag tycker förresten verkligen att lägenheten fick sig ett lyft när de nya gardinerna kom på plats!

Ja just det förresten, lägenhetsfotograf skulle jag kunna tänka mig att bli om det går åt skogen med journalistiken! Eller vad heter det? Ni vet, de som fotograferar bilderna som man kollar på om man ska köpa hus eller lägenhet. En sådan skulle jag i alla fall kunna tänka mig att bli (men vad heter det egentligen?! Fastighetsfotograf? Mäklarfotograf?). Egentligen är det väl bara att sätta igång förresten, extraknäck är ju aldrig fel. Och det är ju så kul att se hur folk bor ...


Kommentarer
Postat av: Tormodmaia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-11-30 @ 10:58:22
URL: http://tormodmaia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0