Det har hänt saker idag minsann!

Speedad på två enorma koppar kaffe har jag varit riktigt flitig idag och mycket har blivit gjort. Tavlor har kommit upp på väggarna (okej, DET var inte min förtjänst men), tvätt har tvättats och saker har sorterats och burits ner i källaren. Och så var jag ju på skolan innan det förstås, och sprang sedan runt på stan en stund för att leta en födelsedagspresent till min bror (jag hittade ingen, men hittade däremot nagellacksremover till mig själv ...). Dessutom CYKLADE jag till skolan och hem! Ja, ni hör att jag försöker få fram att jag varit jätteduktig idag va? ;-)

För övrigt kan jag typ inte ens andas genom näsan längre. Dumma, dumma förkylning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0