Det går ... Inte.

Har legat vaken i över två timmar nu och inte gjort ett enda dugg. Nope, inte ens ätit frukost trots att magen fullkomligen skriker efter det. Jag känner mig som ett riktigt slusk, men tänker att vila kan vara bra för att bli helt frisk någon gång.

Dock blir jag väl tokig om jag ligger kvar här mycket längre. Tanken på en härlig kladdkaka börjar hägra och jordgubbarna i kylskåpet lockar också om jag inte skulle kunna ta mig till affären för att köpa ingredienser till kladdisen. Vetskapen om att intervjufrågor ska skrivas ligger och skaver i medvetandet, läsloggen som ska vara inne i början av oktober börjar göra sig påmind och personporträttet som ska finjusteras vill bli klart. Smulorna på köksgolvet skriker efter en dammsugare och högen av kläder på datastolen börjar bli irriterande. 

Vad fan, hur klarar folk av att sitta vid datorn hela dagarna?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0