Dagens humör: Ego!



För första gången på ett bra tag tittade mitt stora ego fram. Givetvis var jag tvungen att göra något åt det, kameran åkte fram och klick ...! Givetvis bara råkades jag även vakna upp med värsta locktångsfrillan också ;-)

Nu sitter jag och äter frukost, typ. Okej, chips om jag ska vara helt ärlig. Jag tjurar fortfarande över att juicen är slut och vägrar dricka te utan mjölk en dag till. Lättare att vänta till lunchen alltså, för man kan ju inte dricka typ vatten till frukost!

Annars idag funderar jag på att ta kameran med ut och fånga alla härliga höstfärger på bild. Förutsatt att vädret blir bättre alltså. Och ikväll ska jag på 70-årskalas ... Farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0