Bullbak, inget för veka ...

Låter mina statusuppdateringar från facebook berätta om dagens bullbak :-P

Förbaskade smör-mjölk-blandning! Bli kall någon gång rå!

Det här med bullbak är minst sagt tålamodskrävande ... Jäs då degjävel! :-p

Okej, som bullarna ser ut hittils tror jag en femåring kunnat göra det bättre! Men så himla lätt är det inte när man inte har någon kavel, och allt som finns att dela bulldegen med är en upp och nedvänd köttkniv! :-p

Snart kommer det att finnas bullar i ugnen! Spännande ;-)

WHAT? Jag har skapat ett monster ... Eller ett helt gäng, ett gäng med monsterbullar! De är enorma! :-(

Provsmakning av första bullplåten ... Hmm, lite knapriga blev de kanske! :-p

En sak är i alla fall säker, jag har då KUL när jag bakar! :-p Kanske borde tänka om vad gäller framtida yrke :-p

Statusuppdateringar är dagens grej tror jag ... Kom just att tänka på en sak förresten, vart ska armén med monsterbullar rymmas? :-o Frysen är ju bara ett fack!


Det är insidan som räknas ... :-P


Kommentarer
Postat av: mamma

Dom såg väl bra ut! Och som du vet-träning ger färdighet! :) Baka på!

2010-09-28 @ 09:43:02
Postat av: Edvardvilma

Nice site, keep up the good work!

2011-09-21 @ 11:57:01
URL: http://edvardvilma.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0