Nice

Tog en sex minuter lång dusch. Jo, duschen har en tidtagningsfunktion, snacka om stressande! Det är inte så man vill stå onödigt länge direkt, bara se tiden ticka iväg. I alla fall inte när man vet att man har plugg som väntar.

Fast nu kom jag fram till att det nog inte är någon större idé att plugga mer. Blir helt enkelt inte mer förberedd än såhär, men det kommer garanterat gå bra ändå. Hoppas jag.

Har jag sagt att jag ligger väldigt skönt här förresten? Soffan är en tiopoängare och med en filt över mig, lyssnande till ljudet av luftvärmepumpen, skulle jag lätt kunna somna! Men alltså, GÖR jag inte annat än sover nuförtiden? Man kan ju undra. För inte särskilt länge sedan skulle jag aldrig någonsin lyckats somna mitt på dagen, eller ens tänkt tanken att möjligheten fanns. Ehhh, skärpning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0