Dans in my heart

Kanske har jag upplevt min bästa danskväll hittils idag. Inte på en fullsatt sextimmarsmara, utan på ett glest "befolkat" dansgolv i lilla Piteå under fyra timmar. Men det spelar verkligen ingen roll hur många som är där, utan snarare VILKA som är det och vilka man får turen att dansa med, prata med. Jag hade maximal tur ikväll om jag får säga det själv, för jag hade turen att träffa på människor som gav mig så sinnessjukt mycket positiv energi! Positiva överraskningar och nya dansfavoriter sammanfattar kanske bäst kvällen helt enkelt.

Och tack till Highlights som spelade! Utan de hade kvällen onekligen blivit lite ... Lam! :-P

Dagens lärdom: Utgå inte från att alla vet vart Statoil-macken i Piteå ligger. Den är tydligen inte världens mittpunkt (och jag som trodde det!). Nåja, tillslut kom vi ju oss till dansen i alla fall! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0