Awesome

Börjar misstänka att jag är hyfsat grym på matlagning. Idag tillagade jag kycklingklubbor med pommes frites och bea-sås. Åt det sedan med god aptit och än så länge har jag inte blivit förgiftad i alla fall. Kycklingen blev dessutom inte torr, såsen brände inte fast i pannan och pommesen blev inte för salta. Jo ... Jag ÄR grym minsann.

Amen kom igen nu, NÅGOT måste jag ju få känna att jag gjort bra i alla fall. Okej att Jantelagen inte tillåter att man skryter om sina "färdigheter", men matlagningen bryr jag mig ju inte ens om egentligen. Det hade inte varit lika okej för mig att skryta om tex. mina dansskills, eftersom att jag faktiskt BRYR mig ifall jag är bra på det eller inte och inte vill att någon ska protestera OM jag skulle skriva att jag var grym på det (vilket jag inte är). Men matlagning, äsh. Säger någon emot bryr jag mig föga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0