Att det kan kännas så bra!

Sitter och gäspar ikapp med mig själv samtidigt som huvudet känns mosigt efter tre timmars mitt på dagen sömn, då helgen har varit en hyfsat stor ansträngning både mentalt och fysiskt. Men samtidigt har den varit så sagolikt fin att jag fortfarande inte riktigt greppat att den faktiskt varit på riktig. Detta kvalar liksom in på listan över saker som händer andra, men absolut inte mig. Trodde jag, i alla fall. Ibland kan det vara rätt skönt att ha fel också även om det inte är ofta.

Har jag förresten utgett mig för att vara något annat än sneaky? Jaja, någon kanske förstår något av detta inlägg i alla fall? Eller kanske inte, men huvudsaken är att jag själv förstår. Fast det är i och för sig tveksamt.


Kommentarer
Postat av: F

Förstår precis vad du menar,?!,?!,du utelämnar ingenting att undra över;)Kram/F

2010-05-10 @ 12:18:17
Postat av: Bea

Hmm, menade du det där eller? :-P Kramiz!

2010-05-10 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0