Skingra tankarna ...

Så har man gått och blivit, öhm, osjälvständig? Sitter här i min ensamhet och förväntas plugga, men så drabbades jag plötsligt av en så fruktansvärd saknad att tårarna till och med började rinna. Herre gud alltså, det kan ju varken vara normalt eller särskilt sunt! Nej, nu får jag allt snart försöka se till att rycka upp mig och ta itu med några måsten för detta går ju verkligen inte för sig.

För övrigt försöker jag skingra tankarna genom att fundera över sommaren som närmar sig med stormsteg. Det blev tillslut alltså Turkiet och Alanya i år igen, med avresa 23 juni. Två veckor i solen då jag ska försöka att inte tänka så mycket på något därhemma (av förklarliga skäl). Har redan kommit fram till att jag vill åka på en flodtur när vi kommer dit och sedan vet jag även att det finns en tur med fyrhjulingar som verkar kul. Förra året provade vi ju på en båttur, jeep safari och rafting så det kan ju vara kul att prova på något annat den här gången. Kommer i alla fall bo på ett annat hotell än sist, det blir säkert bra.

Lägenheter Margarita
Det SER ju helt okej ut i alla fall, tror det var där vi skulle bo?! Hittade bilden på fritidsresors hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0