Tankarna går i förväg ...

Det händer saker i mitt liv nu ... Jag älskar att det händer saker! På onsdag blir det alltså Boda Borg med klassen, samt ridning på kvällen för min del. Fredag är det klassfest och på lördag ska jag på dans. Nästa vecka tar jag
studenten på fredagen och mindre än två veckor efter det sticker jag till Turkiet. Det är helt fantastiskt, men ...

Sedan kommer ju hösten och allt jag möts av när jag tänker på hur det blir, är en stor mur. Jag har ingen aning om vad som kommer ske, om jag kommer in på det jag sökt och om jag ska flytta. Och igår när jag skulle sova låg jag och hade ångest över hur jag ska ha råd att köpa julklappar åt alla om jag ska bli fattig(are) student. Hallå, julklappar?! Det är för fasiken MAJ fortfarande! Borde verkligen lära mig att ta saker som de kommer och inte oroa mig så mycket :-P

Nu är det tydligen middag i alla fall, och jag ska njuta av varje mamma-lagad middag medan jag fortfarande kan! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0