Stora koncentrationssvårigheter?

Ligger i sängen och lyssnar på Buddy Holly och har just skrivit några rader på mitt lilla projekt. Det var sinnessjukt länge jag skrev på riktigt sist! Har varit så mycket annat i tankarna, men nu kände jag att jag helt enkelt var tvungen att få släppa allt annat och bara skriva en stund! Sedan är skrivandet lite av min terapi också, och något jag helt enkelt behöver för att känna mig hel.

Annars har jag även pluggat en stund. Blev dock så trött att jag somnade, men så vaknade jag tack och lov en stund senare av ett sms och var helt säker på att det var morgon och att jag försovit mig. Sedan hade jag bara en sak i tankarna och det var att fortsätta pluggandet. Det gick väl sådär om jag säger så, för så ringde telefonen också och tjugo minuter flög iväg. Efter det var det svårt att koncentrera sig på läxläsandet, läste samma sak om och om igen medan mina tankar egentligen var iväg på andra äventyr. Men jag försökte i alla fall!

Nu blir det antagligen till att ägna resten av kvällen åt datorn. Eller så tar jag kanske fram en bok, för det kan bli nog så långtråkigt med Internet i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0