Överskottsenergi ... JAG?!

Har just bestämt mig för att det inte är någon ridlektion ikväll. Enligt schemat är det inte det heller, men en svag röst i bakhuvudet påstår att det skulle kunna vara det ändå. Hur som helst, denna brist på aktivitet ikväll har, hör och häpna nu ... Gjort mig rastlös! Har ingen aning om vart denna överskottsenergi kommer ifrån men antar att det måste vara så att en viss person smittat mig med sin ... ;-) Svårt att sitta still är det i alla fall och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Hmm, intressant känsla detta, sitter och gungar på stolen och viftar på fötterna och vill bara iväg och springa några kilometer. Dags att dra ner på godisätandet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0