Min nya karriär, eller inte

Som sagt, skam den som ger sig. Nu har jag gjort mitt andra försök till att skriva en dansbandslåt, så tiden jag kunde hålla mig borta från att försöka blev kort. Jag är lite sådan att jag vill försöka igen om det gått dåligt första gången och nu gick det i alla fall lite bättre. En och en halv handskriven sida äckligt uppriktig text och en smått luddig melodi vet jag visserligen inte om det ens är okej att kalla låt, men huvudsaken är att det blev bättre än första gången antar jag, hehe. Snart blir det till att gömma den i högen av allt jag skrivit under årens lopp, sedan kanske jag kan ta fram den om tio år och skratta åt den. Men först ska jag fila lite till! :-P


Kommentarer
Postat av: F

Ser fram emot när det kommer ett video-klipp här på bloggen där du framför din egenkomponerade låt;)/Kram

2010-05-16 @ 20:36:31
Postat av: Bea

HAHA! Drömma går ju alltid! ;-) Kramiz!

2010-05-16 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0