Lite tid över!

Äntligen! Att ha gjort klart engelskaläxan innebär verkligen att en stor tyngd lyfts från mina axlar. Detta innebär även att jag plötsligt har en massa tid över ikväll att spendera på precis vad jag vill! Nästan i alla fall. Men eftersom att det jag turligt nog känner för att göra är något jag i högsta grad också kan göra, blir det inga problem. Så nu öppnar upp word-dokumentet och skriver, skriver, skriver. Jag hade kanske trott att kreativiteten skulle försvinna om man gick och blev kär, men till min stora lycka har jag konstaterat att det snarare är precis tvärtom! Plötsligt känner jag för att skapa hur mycket som helst, och visst är det härligt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0