Kvällens viktiga slutsatser

Under kvällens lopp har jag kommit fram till två saker. För det första: Att resa sig upp när man har ett handfat just ovanför skallen, gör ONT! För det andra: Jag verkar ha gått och blivit bloggberoende, igen.

För att titta närmare på min andra slutsats ... Jag undrar verkligen hur det kunnat hända, att jag plötsligt på nytt skriver flera inlägg per dag och inte verkar ha någon hejd över huvud taget. Det var ju inte alls länge sedan jag inte ens skrev ett inlägg varje dag och det beror nog inte på att jag hade mindre att skriva om då egentligen. Ett stort mysterium är vad det är. Inte för att det egentligen spelar någon roll, men lite intressant är det allt!


Kommentarer
Postat av: F

Någonstans har du nog fått ny energi och inspiration ifrån ;-) Och så sommarkänslorna förstås. Men tog det verkligen 18 och ett halvt år att komma till den första slutsatsen? Iså fall har du ju haft tur.../ Kramar

2010-05-18 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0