Inte så länge kvar nu!

Vaknade upp med en tanke i huvudet i morse ... Jag vill ha en resväska! En färgglad (eller rosa) jättefin resväska som syns i mängden av alla andra resväskor :-D Det börjar kännas nu att det är mindre än en månad kvar tills jag befinner mig i Turkiet ... Åh, underbara tanke!

Jag har redan börjat skissa på packlistan i huvudet, visst är det kanske lite tidigt men det gäller väl att vara ute i god tid ;-) Vad får man förresten ha med sig och inte? Har fått för mig att om jag tar med mig ett hårspray så kommer hela planet explodera, men förhoppningsvis ligger det ingen sanning i det ... Eller? Och får man ha systemkameran i handbagaget, eller tror de att det är en bomb eller något? Många svåra funderingar, verkligen :-P

Fast istället för att fundera över det borde jag kanske äta lite frukost ... Det börjar ju som vara dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0