Fotosommar



ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka fotosuget och allt som har med bildskapande att göra! Har haft en ganska lång period då jag inte haft lust att ens hålla i en kamera och ännu mindre stå framför en. Men det vackra sommarvädret gör väl sitt såklart och denna sommar kommer nog innebära myyyycket fotande för min del både på hemmaplan och i Turkiet. Det ser jag fram emot, min första sommar med systemkamera! :-D

Just det, kanske borde fråga om mina flitigt kommenterande läsares åsikter ... Vad tycker ni om bilder i bloggen? Blir det roligare att läsa om det finns bilder eller är det bara störande? Tyck till!


Kommentarer
Postat av: F

Absolut trevligt med bilder,...Störande??Nä - bara om det var jag som var motivet...Hahaha...Ha en trevlig helg/Kram

2010-05-28 @ 13:15:51
Postat av: Mamma (minns du mig?)

Störande med bilder? Det kan det ju aldrig bli. Mer intressant då det ger en bild åt läsaren att koppla samman med texten. Du vet- man minns genom både text och bilder. och med ett sååå vackert motiv kan det aldrig bli störande! Kraaaaam gumman!

2010-05-29 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0