För att vara jävligt känns det fantastiskt bra

Jag är trött. Det kan bero på många saker har jag fått veta, så om jag inte varit trött för att jag sovit för lite hade jag förmodligen ändå varit trött. Summan av kardemumman, det är ingen idé för mig att sova egentligen! ;-) 

Nu borde jag givetvis plugga flitigt till religionsprovet, men det är inte lätt när bara åsynen av religionsboken får mig att rysa. Men även om jag inte lyckas lära mig något idag kommer en chans imorgon också, eftersom att vi är lediga från skolan hela dagen! Massor av tid att spendera tillsammans med den underbara boken alltså. Hurra! Eller inte.

Men ändå insåg jag idag när jag satt och väntade på att få åka hem från skolan, hur fruktansvärt lycklig jag är! Kände hur jag bara blev alldeles varm inombords och var riktigt nära till sentimentala glädjetårar. Nu var det visserligen någon spärr som hindrade mig från att börja spruta saltvatten över häpna åskådare, men inte var det långt ifrån! Förstår inte när jag blev så känslosam av mig, men det är väl endorfinerna som gör sitt såklart ...


Skön figur det där! :-P Just det förresten, har jag sagt hur störande jag tycker det är att klottra ner mina bilder med text? :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0