Bra jobbat, men än är det inte klart!

Jag har fått ganska mycket gjort idag faktiskt. Det mesta av engelskaläxan är färdigskrivet nu och eftersom att jag konstigt nog alltid blir så kreativ när jag har något jag måste göra, fick jag även för mig att skriva en dansbandslåt. Det visade sig vara svårare än jag trodde, melodin blev misstänkt likt en låt som redan finns (kommer dock inte på vilken, irriterande nog) och jag tvivlar starkt på att den ens skulle gå att dansa till. Men, nu har jag i alla fall försökt och konstaterat att det kanske inte var min grej ändå. Fast övning ger förstås färdighet, så det lär nog inte dröja länge innan jag gör ett nytt försök misstänker jag ;-) Mycket kreativa tankar som vill ut just nu känner jag, vilket kan bero på att jag varit dålig på att ge dem någon plats den senaste tiden. Ska helt klart bättra mig, för det är väldigt synd egentligen att inte utnytja sin kreativa sida!

Men egentligen borde jag inte sitta här och blogga, det finns fortfarande lite läxa kvar som måste göras och tiden går skrämmande fort. Den har en förmåga att göra det när det inte finns någon som fångar upp den åt mig!


Kommentarer
Postat av: Amundfrida

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 00:32:42
URL: http://amundfrida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0