Ännu en helg ...

Tjohej! Så var ännu en händelserik helg i princip över, men jag är inte bitter :-)

Fredagen efter skolan hopppade jag alltså på bussen och hoppade av igen några mil senare för att hänga med två stora dansnördar i några timmar. Därefter bar det iväg till Käcktjärn för premiärdans, vilket blev en upplevelse som kan sammanfattas som lite småkylig och lite småknuffig, men annars helt okej. Konstaterade dock att ett byte av danspartner inte skadar emellanåt utan kan vara bra för att rätta till det som råkats bli lite tokigt, typ :-) Sedan dansade jag inte så jättemycket heller ... Men det är en annan historia. Efter dansen blev det i alla fall hemfärd med pappa mfl.

Dagen därpå var det dags för att åka Thunderbird in till Luleå för att kika på gamla bilar. Gick omkring där och sms:ade och var lite sådär lagomt road, men sedan kom min räddning och jag blev jätteglad! ;-D Så ville pappa (!) åka hem, så efter en snabbsväng in på Coop för att handla mat och en hamburgare till mig (jag beställde en med ost och lök men fick en med sallad och dressing istället ... Lyckat, MAX!), så drog vi oss hemåt för att laga middag.



Det blev därefter kväll och jag blev uttråkad, så tillslut lyckades jag (!) tjata till mig att vi skulle åka till Luleå för cruising. Nej, har ju inte gått och blivit bilnörd men jag råkade veta att en viss annan bilnörd också skulle vara där :-P Tog oss alltså in till Luleå och då blidde jag glad igen, för då fick jag hänga med världens finaste bilnörd och lyssna på en maaassa bilsnack ... Fäljar var kvällens heta samtalsämne, så som ni förstår deltog jag flitigt i diskussusionen ;-)

Men så tog det roliga slut för klockan blev mycket och jag blev avdumpad hemma hos pappa kring ettiden på natten. Ramlade i säng och ja ... Sov? Och sen vaknade jag upp till denna händelselösa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0