I drömmarnas land ungefär

Lyckades med konststycket att klara mig igenom dagen trots att jag hade svårt att somna igår och var tvungen att kliva upp jättetidigt idag för att ha körlektion. Det krävdes visserligen en kopp kaffe från skolkafeterian och några godisar, men det gick, om än segt!

Nu har jag tryckt i mig några fler godisar och lite popcorn som blev klar sen i fredags och på så sätt orkat med att plugga lite inför onsdagens religionsprov som jag råkade dubbelboka med en körlektion (men det är fixat nu). Jag borde egentligen fortsätta plugga hela kvällen eller så, men jag har verkligen ingen energi och får vara glad att jag ens håller mig vaken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0