Up to date

Det har blivit lite dåligt med vardagsinlägg på sistone, vilket väl mest har berott på att det inte hänt så mycket som varit värt att blogga om.

I torsdags var det dock projektarbetsmässa, kan väl nämnas. Jag satt vid ett bord och visade min frågebok som jag faktiskt fick en del positiva reaktioner på av folk som tyckte den verkade skojig. Tycker ni det låter intressant ni också så klicka på länken för att läsa mer om boken vetja.


Såhär tjusig såg jag ut under mässan förresten, jag försökte matcha min bok som är grön-rosa på omslaget :P

För övrigt har jag mest ägnat dessa blogglösa dagar åt att grubbla över vad jag vill ha för ett motiv till tatueringen jag är väldigt sugen på att göra. Ja, så har jag ju förstås varit tvungen att plugga en hel del också både på körkortsteori och skoluppgifter. Men mest har jag nog grubblat över den där tatueringen trots allt.


Bestämde jag mig tillslut? Eller är det bara en gnuggis? No one knows, men den klarade dagens dusch i alla fall ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0