Swedish breakfast


Bild: Jag.

Frukost är för mig nästan höjdpunkten på dagen, det är utifrån den du avgör hur resten av dagen kommer att bli; en bra frukost brukar innebära ork och motivation att göra resten av dagen bra. Så idag såg jag till att unna mig en riktig hotellfrukost såhär första sportlovsdagen :) Det fick bli hälsofil med müsli, mjukmackor med skinkost och gurka, kokta ägg och Pro Viva fruktdryk ... Gud så mätt jag blev alltså och gott var det! Önskar verkligen att jag hade tid att förbereda sådana frukostar varje morgon.

Resten av dagen har jag inte riktigt planerat än för övrigt. Men ikväll har jag i alla fall tänkt följa med pappa och titta på när han ska träna bugg med sin dansgrupp, det kan vara nyttigt för mig att spana in tekniken lite.

Nå ja, nu blir det till att lyssna till tonerna av underbara Buddy Holly och försöka planera in någon slags aktivitet för resten av dagen :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

härligt med god müsli, jag hoppas att resten av dagen fortsatte i samma tecken!

2010-03-08 @ 14:10:54
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Mums, såg riktigt gott ut!

2010-03-08 @ 16:15:26
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Anonym

jag brukar äta speciall K varje morgon =) finns untantag då jag inte öter det

2010-03-08 @ 19:52:08
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Mattias

Buddy Holly säger du...jadu kusin, det är ju ett friskhetstecken att du uppskattar riktig musik måste man ju säga. ;)

2010-03-13 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0