I väntan på bussen

Nu sitter jag hemma och väntar på att skolbussen ska komma så jag tar mig till skolan. Vi har egentligen sovmorgon till 11.15 idag men jag måste åka tidigare då det går så dåligt med bussar från mig. Kommer i alla fall ha tre lektioner idag, den sista är mediekunskap där vi håller på att göra en typ skoltidning och igår kom jag äntligen på vad jag skulle göra av "min" sida. Jag ska göra ett reportage om vad man kan göra med familjen här i stan, ganska smart faktiskt för då kan jag använda mig av några av bilderna jag tog på praktiken.


Slänger in en januaribild på mig i brist på annat :)

Nu måste jag gå och göra mig iordning för att gå upp till bussen. Jag uppdaterar när jag kommer hem efter skolan om jag hinner, men jag ska iväg och rida ikväll också. Hoppas dock att jag får mer tid att skriva imorgon och i helgen och att jag inte får så mycket läxor, hihi. Men ha en perfekt dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0