I love my life

Det slog mig igår att trots att jag inte har en aning om vad framtiden bär med sig, så älskar jag mitt liv och är så fantastiskt glad att jag är jag helt enkelt! För att ...

Jag har fritidsintressen som jag brinner för och alltid längtar efter att få utöva. Bara det är helt otroligt.
Jag äter precis vad jag vill och det skulle inte falla mig in att noja över vikten, faktum är att jag är nöjd med mig själv precis som jag är. Jag vet att långt ifrån alla kan säga det, så jag är sjukt tacksam över att jag kan det.
Jag har två helt underbara föräldrar som ställer upp för mig, och en massa fina släktingar som jag tycker om. Förut har jag nog tagit det förgivet, men jag har börjat förstå vilken tur jag haft.
Jag har en stor dröm i livet och kanske till och med lite av en talang. Kanske är drömmen inte helt realistisk, men att ha något att hoppas på och jobba för är trots allt fint.
Jag har framtiden i mina händer och kan bestämma precis vad jag vill göra av den.

Det är faktiskt helt otroligt när man tänker efter, att kunna glädjas av det lilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0