Goodbye dammtussar

Igår följde jag förresten med mamma på en second hand affär där jag fyndade denna ...



"Fine old scotch whisky", lite ironiskt kanske eftersom att jag verkligen inte är något fan av whisky. Men jag tyckte den var läcker i alla fall, fast jag inte är 100% säker på vad det är för något. En smyckeshängare kanske? Nu är den i alla fall det har jag bestämt.

Idag har jag varit flitig och städat hela mitt rum, och jag har till och med sett till att utrota dammråttorna som bosatt sig lite överallt i rummet. Nu är det alltså jättefint och rent. Bortsett från en stor hög med diverse informationsblad och andra papper som jag inte har en aning om vart jag ska göra av med ...



För övrigt verkar jag ha gått och dragit på mig en förkylning, både näsa och ögon rinner. Fast det skulle i och för sig kunna vara en reaktion på allt damm också. Svårt att avgöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0