Åskådare på dansträning



Ikväll har jag varit med pappa och tittat på när han haft buggträning. Passade på att ta lite bilder också, bara för skojs skull vilket var några veckor sedan sist nu! Resultatet av fotograferingen blev väl dock inte slående med tanke på ljusförhållandena, men eftersom jag fotade för egen del hade jag ju ingen press på mig att bilderna skulle bli bra. Det var kul att se på när de dansade i alla fall. Så fick jag mig en dans själv också innan träningen drog igång, och det är ju aldrig fel :)

Nu ska jag mysa tillsammans med familjen med chokladbollar och te. Det gillas!


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Vad kul med buggträning, tyvärr är jag totalt värdelös på det så hade nog aldrig rett ut det!

2010-03-08 @ 23:36:58
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0