Kubb och baldiss

Kvällen har bjudit på kubbspel med klassen. Eller, snarare delar av den då det var många som inte dök upp. Hur som helst var det helt okej bortsett från att det hördes lite negativa yttringar ... Vilket får mig att rysa eftersom att jag är totalt allergisk mot sådant. Men lite skratt blev det också, som när mina tossiga klasskamrater började kasta kubbar på varandra! Skadeglädje är som sagt den enda sanna glädjen, typ.

Imorgon ska jag ska strunta i allt vad studentbal heter (jepp, det är imorgon) och istället förhoppningsvis göra något som faktiskt kan tänkas intressera mig liiiite mer. Har aldrig varit den som drömt om balen och prinsen och sidenklänning. Gör det mig konstig? Då får det väl vara så, för min uppfattning är att mestadels av klänningarna är rätt mossiga, prinsen dricker alldeles för mycket och ... Ja förlåt, men man kollar tillbaka på bilderna om ett år och undrar varför man la en massa pengar på ett fiasko och hur fasen man såg ut egentligen. 

Inbillar jag mig ... Låter jag negg nu? Äh, bara realistisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0