Uppdatering från den grönskande världsmetropolen

Sitter just nu helt ensam (?) i typ världens minsta by som ingen hört talas om, och försöker få tiden att gå och fötterna att bli lite mindre kalla. Har tagit mig friheten att låna datorn några minuter i alla fall för att kunna blogga till omvärlden och för övrigt luktar det bränd mygga i hela vardagsrummet eftersom att jag hittat en rolig myggdödarmaskin (som behövs!).

Ikväll står grillning och dans på schemat för övrigt, det längtar jag till! Men nu ska jag nog försöka hitta på något att göra tror jag. Visst såg väl lampskärmarna väldigt dammiga ut, till exempel ... Och jag har nog några mygglik att städa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0