PHU!!!

Det är inte utan att jag känner mig lite stolt och rätt duktig, efter att ha ägnat större delen av gårdagen och denna dag åt att ... Bli väldigt, väldigt vuxen?! Japp, det verkar inte bättre och det kommer bli väldigt intressant att se hur detta (ur)artar sig. Kan gå precis hur som helst känner jag, men bättre att kanske få ångra något man gjort än att ångra något man inte gjort! Även om jag såklart håller tummarna stenhårt för att jag slipper ångra det :-P

Nu är det bara att vänta och se vad som händer, finns inget mer jag kan göra för tillfället. En sak är i alla fall säker, och det är att det är fruktansvärt skönt att ha fått det bortgjort! Nu ska jag bara städa mitt rum, packa klart resväskan och sedan bär det av till Turkiet i två veckor för en välbehövd semester ... Ja, jag är nog redan helt slutkörd fast det inte ens börjat på allvar än, haha. Fast nu är det värsta bortgjort och bara det roliga kvar, tror jag!

Får se om jag hinner blogga något mer innan Turkiet, men det är kanske tveksamt. Ikväll har jag i alla fall tänkt krama sönder my dearest som jag inte kommer träffa på flera veckor sen ... Så bloggen lär inte ha någon hög prio då och sen lär jag väl ha annat i tankarna. Men bloggar jag inte innan avresan kanske jag uppdaterar från värmen någon gång, men det lär ni väl märka i så fall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0