Pepp pepp pepp

Ledig heeela dagen och laddar upp inför kvällens klassfest, har bara lite rumsstädning att ta itu med först så det ser fint ut tills imorgon ... Eller ja, mindre avskräckande i alla fall, fint var väl kanske att ta i. Men imorgon får jag ju i alla fall efterlängtat besök, så då vill man ju inte att rummet ska se ut som att en orkan dragit fram i det, haha.

Hur som helst så har jag nog äntligen bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till ikväll! Misstänker dock att det inte kommer bli festande till långt in på natten för min del, för små busungar måste ju gå och lägga sig tidigt och jag vill ju verkligen leva mig in i min roll! Okej, det var väl inte hela sanningen, i själva verket vill jag vakna pigg och utvilad imorgon så jag är fräsch inför lördagskvällens dans, men sak samma :-P

Wellwell, dags att röja upp efter orkanen ... Mig själv, alltså.


Medan ni väntar på nästa inlägg kan ni ju alltid stirra på denna "otroliga" bild jag tog utanför skolan för någon dag sedan ... Om ni nu inte har nåt bättre för er alltså :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0