Nu är alla betygen satta!

Om exakt en vecka och en dag tar jag studenten, och idag har jag fått mitt sista betyg. Svenskabetyget alltså, som jag gått och oroat mig för hela året ungefär. Så pratade jag med läraren idag och vad säger hon?! Jo, "det är väl ingen tvekan om vad du får för betyg", som om det vore den mest självklara sak i världen! Hade jag vetat det tidigare hade jag nog inte oroat mig fullt lika mycket, men det var i alla fall otroligt glädjande att höra det nu :-P

Tio MVG blev det alltså totalt efter tre år på gymnasiet. Resten är VG förutom två som är G. Är jag nöjd? Nej för sjutton, jag HATAR G:n! Alltså G som i godkänt då, inga andra G:n, verkligen inte! :-P Men hur som helst, det är väl bara att glömma och gå vidare. Och kanske till och med vara lite stolt över sin insats ändå ...


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra gjort för tusan!

Man lär sig att älska G:n, det enda betyg som sätts på högskolan ;D

2010-06-03 @ 18:48:58
URL: http://dekallarmigsakkinen.blogg.se/
Postat av: Bea

KAN man inte få mer än G är det klart man är nöjd med det :-P Men jag vill alltid ha mesta möjliga, haha.

2010-06-03 @ 19:17:18
Postat av: F

Grattis till toppbetygen- du e bäst !!!!!;)

2010-06-05 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0