Livet är här och nu

Tror verkligen inte det skadar för min hälsa att spela dansbandsmusik varje vaken timma av dygnet, varje gång jag ställer mig upp börjar jag nämligen dansa "ofrivilligt", haha! Låter kanske inte som mycket till motion, men lite träningsvärk har jag allt fått.

Imorgon ska jag på möte för att få information om ett eventuellt jobb, vilket ska bli spännande så det ser jag fram emot! Håller tummarna stenhårt för att det går att fixa så jag får det där jobbet, för det skulle absolut vara både kul och utmanande. Vill, vill, vill!

Men men, nu ska jag följa med mamma för att handla och kanske kolla om det finns någon klipptid (tveksamt?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0