Kräfta

Idag låg jag och stekte i förmiddagssolen i typ tre timmar, som för att vänja huden så den inte får en chock och blir bränd när jag kommer till Turkiet. Bra tänkt där, javisst ... Om det nu inte varit för den lilla detaljen att jag kanske behövt vänja min kära hud med SVENSK sol till att börja med. Men inte tänkte jag på att man faktiskt kan bränna sig här hemma också, fanns inte i min tankehorisont alls faktiskt! Vilket innebär att delar av mig numer är riktigt röda och dessutom på ett fruktansvärt synligt och ojämt sätt. Nice.

Annars har jag varit på stan idag och bränt lite studentpengar, samt varit på ridlektion vilket innebar fika för alla hos en av gruppkamraterna efteråt. Är förvånad att jag hittade hem sen, men trevligt var det! Nu ska jag inviga min nya resväska som jag fick idag, se om det blir alldeles för mycket plats över i den (den är stor!) och om jag kanske måste byta till en mindre. Lär väl märkas antar jag :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0