Jag vill JOBBA!

Sitter fortfarande och lyssnar på samma musik som för några timmar sedan, men jag har faktiskt tagit en paus för en liten biltur samt middag i alla fall. Hur som helst funderar jag över vad som egentligen kommer hända i sommar ... Eventuellt kanske min käre far har fixat ett litet jobb åt mig men det är dock långtifrån säkert än. Om inte är frågan om jag ska försöka mig på att paniksöka jobb betydligt längre söderut. Skulle ju vara bra om nåt kunde bli bestämt så man slipper fixa allt i sista sekunden, men det blir väl som det blir och jag hoppas det blir något alls! ;-)

Har börjat kika lite på vad det finns för jobb i alla fall, lite trist att läsa sökkriterierna dock ... Fysiskt stark? Vad är det för jäkla diskriminering mot oss klenisar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0