Ipod.mp3= The best team!

Ligger och tar igen mig en kort stund efter en dag på Boda Borg med klassen. Mitt lag var bäst, på riktigt ... Vi knäckte samtliga 15 banor, den sista efter att jag åkt hem visserligen, men ändå! ;-) Sist jag var där med familjen klarade vi dock bara EN bana, så jag är lite osäker på hur mycket min insats bidrog till alla stämplar vi fick, haha.

Snart ska jag iväg på ridlektion, vi har uteridning för första gången sedan jag började rida där. Kul ska det bli minsann! Annars ligger jag nu mest och funderar över livet, och mina intressen. Förstår till exempel inte vart danssuget tagit vägen och varför jag inte är lika peppad nu på att fara på dans som tidigare, vilket jag grubblat en del på.

Men nu är det slut på grubblandet, för nu är det dags att åka iväg till något jag ALDRIG NÅGONSIN kommer sluta längta till! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0