Fototävling gillar vi!

I sommar ska jag fota en massa Skellefteåbilder har jag tänkt, för det är nämligen så att jag fått reda på att Skellefteå Turistbyrå planerar att utlysa en fototävling till hösten, för att få fatt på den perfekta omslagsbilden till sommarbroschyren för 2011. Låter det inte spännande, så säg? (Klart det gör! Och det säger jag inte bara för att jag gjorde min senaste praktik där!)

Detta inlägg är alltså för att tipsa er om att göra detsamma. Think outside the box och fota nåt som känns som Skellefteå och var med och tävla vetja! Annars vinner väl jag, om ingen annan skickar in ett bidrag alltså, och det är ju onekligen roligare om man får liiite konkurrens i alla fall! Tänkte bara att ni kunde ha det i bakhuvudet i sommar när ni tar med kameran ut på en promenad i Skellefteåsolen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0