Dansband for life?!

En Blenderskiva spelar på hög volym i mitt rum. Jag sitter och sjunger med i de vid det här laget hyfsat innötta texterna ... För inte länge sedan skulle jag förmodligen skämts över att erkänna en sådan sak, eller nej förresten, förut skulle jag inte BEHÖVT erkänna en sådan sak för det skulle aldrig förekommit.

Men nu ... Jag har insett att jag fullkomligen älskar texterna i dessa dansbandslåtar och att de verkligen får mig att bli glad! Ja, Blenders låtar alltså, andra dansband är fortfarande hopplöst kassa tyvärr. Men bara en sån mening som "gå hem och lägg dig i ditt eget förråd" eller "du kan försöka få mig övertygad om att mina vingar inte bär, när du ser mig flyga här" kan ju verkligen få en att dra på smilbanden. Right? :-P Feelgood och pepp på hög nivå!


Mest spelade hos mig just nu. YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0