Dagens överraskningar såhär långt

Jag måste bara få skryta över mitt otroliga mod ... Idag när jag stod i köket och plockade undan frukosten dök en hyfsat stor spindel upp framför mig, oh no liksom! Men, istället för att gå bananas stampade jag hotfullt i golvet, blängde på inkräktaren och muttrade surt "försvinn!" Spindeln fattade vinken och kilade in under diskmaskinen! Yay, jag vann kriget mot det lilla äcklet.

För övrigt har jag bara hunnit med att grunda med en ordentlig frukost idag. Blev visserligen mätt efter typ ett ägg, men jag tvingade ändå i mig en macka och några morotsstavar också för äta måste man ju. Blir nog till att fortsätta dagen med att göra något kreativt, antingen tar jag med kameran på en tur eller sätter mig och skriver, för det var verkligen länge sedan sist!

Men, det lär väl märkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0