Allt möjligt ...

Har varit helt uppslukad hela morgonen av att läsa min mors gamla dagbok som hon skrev när hon var i min ålder. Det är verkligen fascinerande läsning, bara en sådan sak som att man skrev brev till den man var kär i! BREV! Hur kul skulle det inte vara om ett kärleksbrev plötsligt damp ner i brevlådan liksom, men i dagens samhälle får man väl vara glad över ett mejl i bästa fall :-P

Nåja, egentligen har jag viktigare saker för mig än att läsa om tankar från tid som gått. Innan onsdagens avresa till Turkiet är det tänkt att jag ska ha dragit igång en enorm grej. I alla fall känns det rätt stort, livsavgörande rentav. Men det lär förhoppningsvis visa sig vara en överdrift ... Hoppas jag! Eller gör jag det?

Hmm ... Borde jag kanske dra en sammanfattning av min helg också när jag ändå är igång? En snabbis då: Dans i Käcktjärn på fredagen, det var helt okej och jag var modig och bjöd upp flera stycken, väldigt trött dock! Jaja, resten av helgen hände inte så mycket men det var mysigt ändå.

Wellwell, dags att skjutsa brorsan till tandläkaren ... Ush, jag känner mig verkligen gammal! :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0