Uppdatering från typ 08-land

Sitter någonstans utanför Stockholm, det känns ungefär lika ocentralt som hemma på det sätt att det egentligen inte är långt till något, men man tar sig ändå ingenstans. Okej, om jag verkligen ansträngde mig skulle jag säkert upptäcka att det visst går att ta sig någonstans, men vart jag skulle hamna i slutänden vet nog ingen och allraminst jag själv.

Har jag roligt här då? Nja, jag är uttråkad och en aning understimulerad. Men nu har jag ju i alla fall äntligen fått tillstånd att använda datorn, yay! Annars hittils har jag hunnit med att vara in en sväng till Stockholms stad, bada och använda en "livsfarlig" kap till att kapa en massa brädor. Det sistnämnda trodde jag skulle slita av alla mina fingrar och lämna mig i en blodig hög på marken, men icke, det var nästan mesigt! ;-)

För övrigt sover jag så länge som möjligt på mornarna så jag inte behöver fördriva lika mycket tid när jag är vaken. Alla dessa omsomningar som det inneburit har resulterat i en hel rad av suspekta drömmar som jag klarat mig bra utan. The question is alltså, är det värt att sova länge och drömma dessa drömmar eller är det bättre att kliva upp och ha typ tråkigt? Stora problem jag har som ni hör, jag drömmer konstiga drömmar och har tråkigt! Kul är det ju faktiskt inte ... Men vad gör man inte för kärleken! ;-)


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min söta sommarbild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

och:



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 19:51:45
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0