Hej vad det går!

Nu har jag varit i Ösmo i snart två veckors tid, och jag måste faktiskt säga att jag börjar trivas ganska bra här! På söndag ska jag dock hemåt igen, till norrland. Förmodligen tar jag planet till Luleå, förutsatt att min mamma och bonuspappa som befinner sig någonstans i trakterna häromkring (typ) inte vill ha en liftare i bilen när de ska hemåt ... ;-) Men förmodligen hamnar jag direkt i Luleå för att påbörja arbetet jag tagit mig på att utföra ...

Egentligen går livet lite för fort nu! Jag insåg det när jag vaknade idag efter att ha drömt om Turkiet. Det slog mig då att jag inte en enda gång blickat tillbaka på vistelsen där och det tycker jag är ett tecken på att det gått lite väl fort i svängarna! Egentligen borde jag väl inte klaga, eftersom att jag alltid önskat mig ett liv där händelserna avlöser varandra och jag får åka omkring till olika platser. Jo, det ÄR ju faktiskt inte dumt heller, men hur ska jag hinna med att till fullo uppskatta varje enskild händelse om jag aldrig får tid att smälta upplevelserna? Nu går det ju visserligen att komma med argumentet att eftersom att jag inte gör så mycket här i Ösmo borde jag väl ha gott om tid att tänka på Turkiet? Det kan ju så tyckas, men här är ju allting NYTT, vilket innebär att det är annat som upptar mina tankar.

Nåväl, hellre att det går lite för fort än att det står still. Jag har trots allt lite lätt för att bli rastlös om jag står och stampar för länge på samma ställe. Så jaa ... NU KÖR VI!!! Det finns jobb som ska göras, drömmar som ska förverkligas ... Och livet väntar ju faktiskt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0